A termék külső raktáron van - 3 nap késéssel szállítjuk
Kézbesítés már szerdán 27.11.
Ingyenes szállítás
Meghosszabbított termékcsere-időszak 1.31-ig
Tartalmazza a tokokat, 10 tűt és a kulcsot! Maximális teljesítmény minimális súlyért
A titántengellyel ellátott MC-FLY a legkönnyebb SPD trail- és enduro pedál a piacon, amely nagy érintkezési felülettel tökéletes kapcsolatot biztosít a pedál és a cipő között. Ez a kapcsolat biztosítja a maximális kontrollt a kerékpár felett.
Az MC-FLY SPD-kompatibilis, és 5°-os lebegőszögével elegendő mozgási szabadságot biztosít az aktív vezetési stílushoz, 12°-os kioldási szögével pedig elegendő teret hagy ahhoz, hogy a be- és kikattintás között mindig kézben tartsa az irányítást. Természetesen a kioldás keménysége is beállítható és a mechanizmuson feltüntethető.
Különösen fontos jellemző a működtető mechanizmus körüli opcionális 4 csap. Ezekkel a csapokkal beállítható a cipő és a pedál közötti érintkezési nyomás. Egyszerűen helyezze be a csapokat, és rögzítse őket a helyükön, amíg az érintkezési nyomás éppen megfelelő nem lesz.
A pedál hosszú éveknek ígérkezik.
A pedál hosszú élettartamot ígér, köszönhetően a belül széles kúpos csapágynak, kívül pedig mély golyóscsapágynak, valamint a szennyeződés és nedvesség elleni többszörös tömítésnek.
A pedál hosszú élettartamot ígér.
Tulajdonságok áttekintésképpen:
SPD kompatibilis
Állítható kioldási keménység 4-12Nm
Lebegtetés 5°
Kioldási szög 12° Állítható cipő-cipő érintkezési nyomás
Állítható érintkezési nyomás a cipő és a pedál között 4 opcionális csap segítségével .
Kompakt pedál nagy érintkezési felülettel: L: 67 mm, W: 56 mm, H: 13-17 mm Tömítés: tűcsapágyak
Tömítés: tűcsapágyak és golyóscsapágyak, mindkettő kettős tömítésű .
Súly: 305g!!!
A) A pedálok csatlakoztatása a hajtókarhoz .
A jobb pedál az óramutató járásával megegyező irányban, a bal pedál az óramutató járásával ellentétesen csatlakozik.
1) Vigyen fel enyhén kenőanyagot a pedálok menetére.
2) Csatlakoztassa a menetes fület a forgattyúhoz, és húzza meg a pedált 33 Nm nyomatékkal egy 6 mm-es imbuszkulcs segítségével.
B) A pedálokhoz:
A) A pedálokhoz:
B) A pedálokhoz:
C) A pedálokhoz:
C) A pedálokhoz:
C) A pedálokhoz:
C) A pedálokhoz.
B) A pedálokért:
A pedálházak felszerelése - A jobb és a bal oldali házak azonosak.
1) Vigyen fel egy kis kenőanyagot a csavarmenetekre .
2) Egy 4 mm-es imbuszkulccsal húzza a házakat a csomagtartóhoz. 3) Húzza meg a csavarokat, amíg biztonságosan rögzülnek.
3. Húzza meg a csavarokat 7 Nm-es nyomatékkal.
C) A cipők csatlakoztatása a pedálokhoz
A csatlakozási nyomás beállítása a pedálon található. A csatlakozási nyomás beállításához használjon egy 3 mm-es imbuszkulcsot.
1. A nyomás növelésével, egy 3 mm-es imbuszkulcs segítségével.
1. A nyomás növelésével, az óramutató járásával megegyező irányba (+) forgatva a csavart, a cipő jobban rögzül a pedálhoz, de nehezebb lesz a cipő be- és kikapcsolása a pedálból.
2) A nyomás csökkentésével, a csavarnak az óramutató járásával ellentétes irányba (-) történő elforgatásával lazább rögzítést érhet el a cipőnek a pedálhoz, így könnyebb lesz a cipő be- és kikapcsolása a pedálról. 3) A cipő beakasztása a pedálba.
3) Kapcsolja be a cipőt a pedálba a cipőnek a pedáltestbe való benyomásával. 4) Kapcsolja ki a cipőt az óramutató járásával megegyező irányba történő elfordításával.
4. A cipő lecsatlakoztatása a sarok elfordításával (a kerékpártól elfelé). Kritikus helyzetben a cipő ellenkező irányban is lecsatolható. Ha még soha nem használt pedált, gyakorolja a biztonságos használatát. Győződjön meg róla, hogy a nyomás a legalacsonyabb szintre van beállítva. Álljon/üljön fel a kerékpárra úgy, hogy az egyik lábát szilárdan a földön tartja, a másik lábával pedig gyakorolja a cipő be- és kikapcsolását a pedálról. A helyszíni gyakorlás után menjen egy olyan terepre, ahol kevesebb a forgalom, és lassú motorozással gyakorolja a cipő be- és kikapcsolását, amíg el nem sajátítja a mozdulatot.
5) Ha lovaglás közben elveszíti az egyensúlyát, előfordulhat, hogy a cipő nem kapcsol ki automatikusan. Ha már előre látja az ilyen helyzetet, akkor előzetesen válassza le a cipőt a pedálról.
6) Ha nagyon lendületesen teker, előfordulhat, hogy egy hirtelen sarokmozdulatnál véletlenül lecsatolja a cipőt a pedálról, ami a kerékpárról való leesést okozhatja. Ennek elkerülése érdekében növelje a kuplung nyomását a képességeinek megfelelő szintre.
FONTOS! A nyomásnak mindkét pedálon azonosnak kell lennie. Az alacsony nyomást kezdőknek és olyan kerékpárosoknak ajánljuk, akiknek gyakran ki kell kapcsolniuk a cipőjüket (például nagy forgalomban). A csavarok nem lehetnek sem túl lazák, sem túl szorosak. A túlhúzás károsíthatja a menetet, a túlhúzás pedig a csavar kiesését okozhatja.