A termék külső raktáron van - 3 nap késéssel szállítjuk
Kézbesítés már szerdán 2.4.
30 napos visszatérítési garancia
Ingyenes szállítás
Optimális hatékonyság mászáskor és maximális biztonság ereszkedéskor! A TWO-FACE pedál titántengellyel egyszerre rendkívül erős platformpedál és hatékony lejtőpedál.
A 14 bukótüske óriási tapadást biztosít, de még a záróoldalon is a 4 állítható magasságú tüske különösen gazdag kapcsolatot teremt a pedál és a cipő között.
A hatékony felület optimalizálása érdekében a lapos oldal 2,5°-kal el van forgatva, így a kulcspontokon 5 mm-rel nő a magasság.
A meghatározott oldal kiválasztása különösen fontos a kombinált pedálok esetében. A TWO-FACE semleges súlyeloszlású, így a pedál nem forog el automatikusan, amikor a lábat levesszük a pedálról. Amikor a lábát ismét a pedálra helyezi, a pedálnak ugyanaz az oldala/funkciója várja.
A legmagasabb minőségű anyagok és gyártási eljárások kiválasztásával a TWO-FACE különösen könnyű és tartós. A 387 g-os súlyával a trail pedál titántengelyes konfigurációban abszolút könnyű.
Specifikációk áttekintésképpen:
Lapos oldal 14 csapokkal (L: 100 mm W: 105 mm H: 18,5 mm)
Leszállózár oldal 4 tüskével (L: 60 mm W: 98 mm H: 18,5 mm)
Pedáltest: Alu 6061-T6 Tengely: Nagy szilárdságú titán (HTS)
Tengely: nagyszilárdságú titán (acél tengelyes változatra is fel lehet szerelni)
Csapágyak: kúpos görgőscsapágyak + golyóscsapágyak Tömítések: kúpos görgőscsapágyak + golyóscsapágyak Tömítések: kúpos görgőscsapágyak + golyóscsapágyazás.
Tömítés: dupla tömítésű kúpos görgős csapágy + zárókupak
SPD kompatibilis
Súly: 387 g
Ajánlott 90 kg-ig
Tirolban/Ausztriában fejlesztették ki és tesztelték!
A) A pedálok csatlakoztatása a kurblihoz .
A jobb pedál az óramutató járásával megegyező irányban, a bal pedál az óramutató járásával ellentétesen csatlakozik.
1) Vigyen fel enyhén kenőanyagot a pedálok menetére.
2) Csatlakoztassa a menetes fület a forgattyúhoz, és húzza meg a pedált 33 Nm-es nyomatékkal egy 6 mm-es imbuszkulcs segítségével.
B) A pedálokhoz:
A pedálházak felszerelése - A bal és a jobb oldali házak azonosak.
1) Vigyen fel egy kis mennyiségű kenőanyagot a csavarmenetekre .
2) Egy 4 mm-es imbuszkulccsal húzza a házakat a csomagtartóhoz. 3) Húzza meg a csavarokat, amíg biztonságosan rögzülnek.
3. Húzza meg a csavarokat 7 Nm-es nyomatékkal.
C) A cipők csatlakoztatása a pedálokhoz
A csatlakozási nyomás beállítása a pedálon található. A csatlakozási nyomás beállításához használjon egy 3 mm-es imbuszkulcsot.
1. A nyomás növelésével, egy 3 mm-es imbuszkulcs segítségével.
1. A nyomás növelésével, az óramutató járásával megegyező irányba (+) forgatva a csavart, a cipő jobban rögzül a pedálhoz, de nehezebb lesz a cipő be- és kikapcsolása a pedálból.
2) A nyomás csökkentésével, a csavarnak az óramutató járásával ellentétes irányba (-) történő elforgatásával a cipő lazább rögzítését érheti el a pedálhoz, ami megkönnyíti a cipő be- és kikapcsolását a pedálról. 3) A cipő beakasztása a pedálba.
3) A cipőt a pedálba kapcsolja be úgy, hogy a cipőt a pedál testébe nyomja. 4) A cipőt az óramutató járásával ellentétes irányba történő elfordítással oldja ki.
4. A cipő lecsatlakoztatása a sarok elfordításával (a kerékpártól elfelé). Kritikus helyzetben a cipő ellenkező irányban is lecsatlakoztatható. Ha még soha nem használt pedált, gyakorolja a biztonságos használatát. Győződjön meg róla, hogy a nyomás a legalacsonyabb szintre van beállítva. Álljon/üljön fel a kerékpárra úgy, hogy egyik lábával szilárdan a földön áll, a másik lábával pedig gyakorolja a cipő be- és kikapcsolását a pedálról. A helyszíni gyakorlás után menjen egy olyan terepre, ahol kevesebb a forgalom, és lassú motorozás közben gyakorolja a cipő be- és kikapcsolását, amíg el nem sajátítja a mozdulatot.
5) Ha lovaglás közben elveszíti az egyensúlyát, előfordulhat, hogy a cipő nem kapcsol ki automatikusan. Ha már előre látja az ilyen helyzetet, akkor előzetesen válassza le a cipőt a pedálról.
6) Ha nagyon lendületesen teker, előfordulhat, hogy egy hirtelen sarokmozdulatnál véletlenül lecsatolja a cipőt a pedálról, ami a kerékpárról való leesést okozhatja. Ennek elkerülése érdekében növelje a kuplung nyomását a képességeinek megfelelő szintre.
FONTOS! A nyomásnak mindkét pedálon azonosnak kell lennie. Az alacsony nyomás kezdőknek és olyan kerékpárosoknak ajánlott, akiknek gyakran ki kell kapcsolniuk a cipőjüket (például nagy forgalomban). A csavarok nem lehetnek sem túl lazák, sem túl szorosak. A túlhúzás károsíthatja a menetet, a túlhúzás pedig a csavar kiesését okozhatja.