Az Assegai nevű új kabát. Még az új futófelület kifejlesztésén is dolgozott .
Greg Minnaar, háromszoros világbajnok, háromszoros összesített világkupa győztes és a sportág legendája .
a sportágnak.
"Az volt az elképzelésem, hogy olyan gumiabroncsot tervezzek, amely tükrözi a Maxxis ikonikus futófelületi mintázatát" - magyarázza Greg Minnaar.
A minta közepén kezdtem a Minion DHF és a Minion DHR II kombinálásával.
Ennek oka, hogy a DHF jól gördül és magabiztosságot ad kemény burkolaton, kanyarokban, nedves gyökereken és sziklákon.
Gyökerek és sziklák. A DHR II gyorsaságot és agresszivitást ad a fékezéshez.
Később plusz fogakat adtunk hozzá, hogy terhelés alatt jobban érezzük a kereket és egyenletesebb legyen a tapintás .
egészen az oldalfalig. Nem feledkezhetek meg a kedvenc gumiabroncsomról sem, a Hgh Rollerről. Együtt
a Maxxis szakértőivel együtt kifinomult oldalsó gumikat alkottunk, amelyek nagyon hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek, mint az eredeti.
Az eredetihez hasonló tulajdonságokkal. De az új alátéttel kiválóan alkalmasak a kanyarok levágására.
sík terepen.
Végezetül a Shorty futófelületének magasságát vettem. Mivel a rudak jól alátámasztottak, így képes
száraz, poros körülmények között is a talajba haraphat."
Az új gumiabroncs, az Assegai nevet viseli. Even dolgozott az új futófelület kifejlesztésén.
Greg Minnaar, háromszoros világbajnok, háromszoros vb-győztes és a sportág legendája .
a sportágnak.
"Az volt az elképzelésem, hogy olyan gumiabroncsot tervezzek, amely tükrözi a Maxxis ikonikus futófelületi mintázatát" - magyarázza Greg Minnaar.
A minta közepén kezdtem a Minion DHF és a Minion DHR II kombinálásával.
Ennek oka, hogy a DHF jól gördül és magabiztosságot ad kemény burkolaton, kanyarokban, nedves gyökereken és sziklákon.
Gyökerek és sziklák. A DHR II gyorsaságot és agresszivitást ad a fékezéshez.
Később plusz fogakat adtunk hozzá, hogy terhelés alatt jobban érezzük a kereket és egyenletesebb legyen a tapintás .
egészen az oldalfalig. Nem feledkezhetek meg a kedvenc gumiabroncsomról sem, a Hgh Rollerről. Együtt
a Maxxis szakértőivel együtt kifinomult oldalsó gumikat alkottunk, amelyek nagyon hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek, mint az eredeti.
Az eredetihez hasonló tulajdonságokkal. De az új alátéttel kiválóan alkalmasak a kanyarok levágására.
sík terepen.
Végezetül a Shorty futófelületének magasságát vettem. Mivel a rudak jól alátámasztottak, így képes
extra magasságot harap a talajba száraz, poros körülmények között."
- EXO+ - az EXO és a SilkShield kombinációja
- A 3C tri-mesh technológia minimális gördülési ellenállást és kivételesen hosszú futófelületi élettartamot biztosít - WIDE TRAIL
- A WT vázforma 30-35 mm belső szélességű felniken való használatra optimalizált
- 120TPI rostsűrűségű zsinór Összecsukható kevlárbetét
- Tubeless-ready Kevlar összecsukható párna Maximális ajánlott nyomás
- Maximális ajánlott abroncsnyomás 40 PSI/2,8 bar Tubeless gumiabroncsok
29X2.50WT - 1165 g 29X2.60 - 1167 g 29X2.60 - 1167 g 29X2.60 - 1167 g
29X2.60 - 1167 g