Panaszkezelési szabályzata megszabja a reklamáció-kezelés feltételeit a szolgáltató/eladó és megrendelő/vevő között. (továbbiakban csak „PSZ“)
Általános rendelkezések:
- A www.holokolo.hu webáruház üzemeltetője (eladó) a VELO FROGMAN LTD,
Sofia Logistics Park, Abagar str 22, Sofia, 1138 Bulharská republika székhelyű társaság.
- Megrendelőnek (vevőnek) tekinthető minden olyan természetes- vagy jogi személy, aki a webáruházban bármilyen tetszőleges terméket vagy szolgáltatást kiválaszt, kitölti az elektronikus megrendelőlapot és elküldi azt az eladónak.
- Ez a Panaszkezelési szabályzat meghatározza az üzemeltető és a vevő közötti jogviszonyt a panaszok kezelése során, melyek az üzemeltető által kínált termékek és szolgáltatások minőségére és kivitelezésére vonatkoznak.
- Reklamációnak e szabályzat értelmében a megrendelő azon joga értendő, miszerint követelheti az üzemeltető (eladó) által eladott hibás termékek, hibás teljesítés, illetve a szerződés nem teljesítésének jóváhozatalát, cseréjét, javítását.
A panaszkezelés menete:
- E PSZ értelmében a jogosult személy írásban vagy e-mailben nyújthatja be panaszát.
- A reklamációból különösen egyértelműnek kell lennie:
- ki nyújtja be a reklamációt (vezeték- és utónév, állandó lakcím),
• a reklamáció tárgya, elletve mit követel a vevő,
• kinek van a reklamáció címezve,
• a reklamáció benyújtásának időpontja,
• a megrendelő aláírása vagy a képviseletre jogosult személy aláírása a felhatalmazással.
- Abban az esetben, ha a megrendelő helyett a Képviseletre jogosult személy nyújtja be a reklamációt e-mailben vagy írásban, a reklamációhoz hozzá kell csatolni a megrendelő által aláírt felhatalmazást.
- Amennyiben a reklamáció nem tesz eleget a 2. pontban felsorolt feltételeknek, nem tekinthető jogosultnak.
- A panaszkezelés határideje max. 30 nap a reklamáció benyújtásától számítva. Az üzemeltető a vevő részére dokumentumot állít ki a panasz rendezéséről.
- A Panasz benyújtása alatt a megrendelő által benyújtott reklamáció napja értendő.
Reklamáció benyújtásának időpontja:
• postai küldemények esetében - a benyújtott panasz kézbesítését az eladó által megadott szervizközpont címére)
• személyes eljuttatás esetén – dátum a benyújtott reklamáció másolatán, amely egyben a reklamáció benyújtásának bizonylataként is szolgál
• e-mailben benyújtott panasz esetén – a vevő által az eladó címére elküldött e-mail fogadásának napja.
- Az üzemeltető és az ügyfél közötti egyéb - e Panaszkezelési szabályzat által nem megszabott - jogi viszonyok szempontjából az üzemeltető és a vevő között megkötött szerződések erre vonatkozó rendelkezései, továbbá az Szlovák Köztársaság területén hatályban lévő jogszabályok az irányadók, mégpedig ebben a sorrendben.
-
A vevő köteles a visszárut a lehető legolcsóbb módon visszaküldeni, amely lehetővé teszi számára, hogy nyomon kövesse a szállítmányt. Ellenkező esetben az eladó nem köteles visszatéríteni a visszakuldéssel járó teljes összeget.
-
Az üzemeltet fenntartja a jogot e Panaszkezelési szabályzat előzetes figyelmeztetés nélküli módosítására, bővítésére a jogszabályi változások illetve a vállalkozást érintő rendelkezések következtében.
Ez a Panaszkezelési szabályzat 2019.3.1-től lép hatályba. Az üzemeltető fenntartja a jogot e PSZ előzetes figyelmeztetés nélküli módosítására.