• Visszatérés a 31.1. oldalra
  • Ingyenes szállítás a 23000 Ft

Visszaküldés / Reklamáció

Hogy járjak el visszaküldés esetén?

Minden vevőnek joga van az áru átvételétől számított 30 napon belül a szerződéstől való elállásra.

  1. Jelentkezzen be az Online rendelés módosításába az e-mail-címével és a rendelési számával. Ekkor megjelennek a vásárlási tételek és a termék visszaküldésének lehetősége. Írja le az termék visszaküldésének okát az Ön banki adataival (IBAN) együtt, amelyre az Ön által visszaküldött termékek kézhezvételétől számított 30 munkanapon belül vissza fogjuk utalni Önnek azok értékét.
  2. Az online kérelem elküldése után e-mailben visszaigazolást kap a kérelméről. Kérjük, hogy nyomtassa ki a visszaigazolást, és fizikailag tegye azt a csomagba az elküldött termékekkel együtt.
  3. Az termékek visszaküldése esetén, kérjük, postai úton vagy futárral küldje el nekünk az árut az alábbi címre:
    Packeta Hungary Kft
    ID 904 81 768 - holokolo.hu
    Ezred utca 2
    1044 Budapest
    Hungary
    Az árut visszaküldheti a Csomagküldő szolgálaton keresztül is (Packeta). A csomag átvevőponton való leadásakor adja meg a következő kódot az ott dolgozó személyzetnek: 904 81 768 (nem szükséges megadni a címet). A megadott kód alapján a Packeta ingyenesen visszaküldi részünkre a csomagot.
    Tartsa meg a feladási igazolást (pl. postai feladószelvényt).
  4. Az termékeket használatlanul, eredeti állapotukban, minden címkével és az eredeti, sértetlen csomagolásban kell visszaküldeni.
  5. Ellenkező esetben a visszatérítésből levonhatjuk a kártérítés összegét. Az Ön által visszaküldött áru kézhezvétele után felülvizsgáljuk azokat, és e-mailben értesítjük a küldött termékek visszaküldésének további lépéseiről.
  6. Abban az esetben, ha a Vevő részben eláll az adásvételi szerződéstől és az árut a rendelés értékétől vagy a rendelésben szereplő termékek számától függő speciális akció során vásárolta, köteles a teljes megrendelést visszaküldeni, vagy az Eladó visszaküldi a Vevőnek az Áru vételárának megfelelő részét, csökkentve az adott speciális akció igénybevételével létrejövő kedvezmény összegével csökkentve.

23.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás INGYENES. Amennyiben az áru visszaküldése után a megrendelés már nem éri el a 23.000 Ft-ot, valamint a teljes megrendelés visszaküldésekor, a visszatérítendő összeg az Általános Szerződési Feltételek értelmében futárral történő kiszállítás esetén1290 Ft szállítási költséggel, Packeta átvételi pontról való felvétel esetén 890 Ft szállítási költséggel csökken.


A termék cseréje

Szeretnénk, ha az új ruházatban a lehető leghamarabb kerékpározhatna. Ezért a termék cseréje nem lehetséges. Abban az esetben, ha a termék nem megfelelő, legyen kedves leadni egy új megrendelést, a nem megfelelő terméket pedig 30 napon belül küldje vissza részünkre - kérjük, a megadott útmutató szerint járjon el Hogyan járjak el visszaküldés esetén?"


Hogy járjak el reklamáció esetén?

Az árukra a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően 24 hónapos garanciát biztosítunk. Ennek során az ügyfél reklamációt nyújthat be a vásárolt áruk minőségét és működőképességét illetően.

  1. Jelentkezzen be az Online rendelés módosításába  az e-mail-címével és a rendelési számával. Megjelennek a vásárolt termékek és a reklamáció kiválasztásának lehetősége. Adja meg a termékkel kapcsolatos reklamáció okait.
  2. Az online reklamáció elküldése után a kérés megerősítésére üzenetet küldünk az Ön e-mail-címére. Kérjük, hogy nyomtassa ki a visszaigazolást, és ezt fizikailag tegye a csomagba az elküldött árukkal együtt.
  3. Az termékek visszaküldése esetén, kérjük, postai úton vagy futárral küldje el nekünk az árut az alábbi címre:
    Packeta Hungary Kft
    ID 904 81 768 - holokolo.hu
    Ezred utca 2
    1044 Budapest
    Hungary
    Az árut visszaküldheti a Csomagküldő szolgálaton keresztül is (Packeta). A csomag átvevőponton való leadásakor adja meg a következő kódot az ott dolgozó személyzetnek: 904 81 768 (nem szükséges megadni a címet). A megadott kód alapján a Packeta ingyenesen visszaküldi részünkre a csomagot.
    Tartsa meg a feladási igazolást (pl. postai feladószelvényt).
  4. Az Ön által visszaküldött áruk kézhezvételét követően felülvizsgáljuk azokat, és e-mailben értesítjük Önt a reklamáció folyamatáról. A követelést, beleértve a hiba kijavítását is, indokolatlan késedelem nélkül kezeljük, legkésőbb a kézhezvétel időpontjától számított 30 napon belül.

A garanciális követelés által érintett termékkel kapcsolatos költségek, valamint az új termék kiszállításának költségei teljes mértékben az eladót terhelik, amennyiben a reklamáció jogosnak bizonyult.